Het is zover! - Reisverslag uit Sint Hubert, Nederland van Angelique Loon - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Sint Hubert, Nederland van Angelique Loon - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

11 Februari 2016 | Nederland, Sint Hubert

Nog nagenietend van de carnaval ben ik onderweg naar Schiphol. Klaar om 5 maanden Australië te gaan verkennen. Spannend, maar ik heb er heel veel zin in! Vandaag vlieg vanuit Amsterdam naar Dubai, vervolgens naar Perth en daar stap ik over naar mijn eindbestemming Brisbane. Via deze blog houd ik iedereen die mij lief is op de hoogte. Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angelique

Actief sinds 28 Dec. 2015
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 2670

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 14 Juli 2016

Australië

Landen bezocht: